Sara Hagman

Your life , Your choice

Tupperware

Kategori: Allmänt

Jag säljer tupperware vid sidan av mina studier. Detta för att tjäna lite extra vid sidan av men också för att jag själv en gång i tiden aldrig skulle lägga mIna pengar på sådant skräp. ( som jag kallade de då) . Nu tvärtom,  köpte av en väninna för att vara snäll och sen blev jag fast.  Inte bara för att sakerna är snygga och jag vill matcha allt i mitt kök,  utan för att dem faktiskt är BRA!! Visst kan man tycka att visa priser är lite små dyra,  men tänk efter,  var någon annanstans får man livslång garanti?  Det är fruktansvärt bra kvalitet på sakerna och jag har till och med fått ricard att välja använda tupperwares saker färre de andra vi har. Så är ni intresserade av mat,  matlagning,  kvalitet,  kökssaker osv. Använd tupperware. Jag har olika demos om man skulle vara intresserad är det bara att höra av sig. Värdinnan har alltid möjlighet att få kanon erbjudande och gåvor. Och det är väl inte fel ;) så varför inte? Värt att prova! Jag lovar att du kommer inte ångra dig... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: