Sara Hagman

Your life , Your choice

Att ta första steget

Kategori: Allmänt

Att må bra är helt klart de viktigaste i livet. Sen jag börjai med min träning har jag aldrog mått bättre. Det är inte alltid lätt och inte alltid jätte kul. Men Gud så skönt. Jag har aldrig behövt tänka på min vikt, alltid kunnat äta vad jag vill utan att gå upp. Det är inte det de handlar om. Visst är det roligt att få fin fast kropp och muskler. men allt annat är så mycket mer värt. Jag är piggare, mår bättre både fysiskt och psykiskt, sover bättre mm. Och visst så äter jag godis och pizza ibland. Man ska ju fortfarande unna sig det man tycker om  men allt annat gott man hittar, att laga nyttig mat inspirerar. Har aldrig ätit så mycket frukt och grönt i mitt liv. Men jag älskar de  så ni som sitter där hemma och tvekar, börja någonstans.. De har vi alla gjort. Promenader, gym, mat, eller varför inte en sport man tycker om. Man mår SÅ mycket bättre efter ett tag. Jag lovar. Och det är ju inte fel att de faktiskt ger resultat när man blir äldre också. Att man kan förebygga krämpor och sjukdomar i hög ålder. Min mormor är ett perfekt exempel på att det verkligen fungerar!! Så tveka inte.. Det är värt de  och det är aldrig försent att börja.. 
 
 
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Skönt att få komma hemifrån lite :) är glad för att vi har dig <3

    2013-10-22 | 09:20:51
    Bloggadress: http://helenasjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här: